Uncategorized

گوپرو هیرو 10

گوپرو هیرو ۹ بلک یک اکشن کمرا کامپکت باکیفیت است که طرفداران زیادی دارد، اما تقریبا یکسال از ورودش به بازار می‌گذرد و گوپرو باید نسل جدیدش را روانه بازار کند. حالا مشخصات و همچنین تصاویر گوپرو هیرو ۱۰ بلک به اینترنت راه پیدا کرده که ما را با آن آشنا می‌کند.

طبق اطلاعات وب‌سایت WinFuture، گوپرو برای دوربین جدیدش از سنسور دوربین جدید و بهبودیافته، چیپ سریع‌تر و همچنین لرزشگیر بهتر برای فیلم‌برداری استفاده می‌کند.

سنسور دوربین بجای ۲۰ مگاپیکسلی گوپرو هیرو ۹ بلک، به ۲۳ مگاپیکسل افزایش پیدا می‌کند که نتیجه‌اش ثبت تصاویر شفاف‌تر با جزئیات بالاتر خواهد بود. این سنسور همچنین می‌تواند ویدیوهای ۵.۳K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه بگیرد. علاوه بر این، خریداران دوربین جدید گوپرو می‌توانند ویدیوهای الوموشن ۲۴۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۲.۷K هم ضبط کنند.

در کنار سنسور دوربین جدید و ارتقایافته، گوپرو هیرو ۱۰ بلک به پردازنده جدید GP2 هم مجهز خواهد شد که منجر به عملکرد سریعتر و قدرت پردازشی بالاتر می‌شود. این اکشن کمرا کامپکت همچنین از فناوری HyperSmooth 4.0 بهره می‌برد که لرزشگیر مشابه گیمبال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از نظر مقاومت در برابر شرایط سخت، گوپرو هیرو ۱۰ بلک تا عمق ۱۰ متری آب دوام می‌آورد. طراحی این محصول تفاوتی با نسل قبلی‌اش ندارد و تنها در جلوی آن از لوگوی آبی رنگ استفاده می‌شود. در حال حاضر اطلاعی از قیمت و همچنین تاریخ معرفی و عرضه این اکشن کمرا یا دوربین ورزشی نداریم، با این حال شاید ماه آینده میلادی از راه برسد.

با وجود چنین پیشرفت‌هایی، کیفیت ویدیو برای لایو استریم همچنان به ۱۰۸۰p محدود خواهد بود و همچنین فناوری TimeWarp 3.0 برای ضبط ویدیوهای تایم لپس پیشرفتی را تجربه نخواهد کرد. این دوربین گوپرو از عکاسی RAW، قابلیت SuperPhoto و HDR و حالت وبکم پشتیبانی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *